OHAL sonrası için gönderilen düzenlemeye göre Valiler, belli yerlerde kişilerin dolaşmalarını kısıtlayabilecek. Daha önce KHK ile yapılan ihraçları teklif yasalaşınca 3 yıl boyunca kurumlar yapacak. Toplantı ve gösteriler için "Eylemler vatandaşların günlük yaşamını aşırı ve katlanılmaz derecede zorlaştırmayacak" hükmü getirildi. OHAL sonrası için yeni düzenleme ile ilgili teklif Meclis Başkanlığı’na...